پاسخ تلافی جویانه حزب الله به اسرائیل | شلیک ۴۰ موشک به شهر «الصفد»-راهبرد معاصر
پاسخ تلافی جویانه حزب الله به اسرائیل | شلیک ۴۰ موشک به شهر «الصفد» واکنش فوری رویترز به ادعای ترور سید حسن نصرالله الجزیره: ۳۰۰ نفر در انفجار امروز بیروت شهید شده اند آماده باش سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان سخنگوی وزارت امور خارجه: آمریکا هم باید پاسخگوی جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت باشد نتانیاهو سفرش به نیویورک را ناتمام گذاشت بیانیه سفارت ایران در بیروت در پی حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی حملات شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به مقر اصلی حزب الله در بیروت جوسازی و اظهارات جنگ‌افروزانه نتانیاهو در تریبون سازمان ملل واشنگتن پست: اسرائیل ادوات نظامی را به مرز لبنان منتقل کرده است هشدار رژیم اشغالگر به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۱۵ کشور بیانیه نیرو‌های مسلح یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به تل‌آویو و عسقلان فاکس نیوز: نتانیاهو تمایلی به آتش‌بس ندارد طالبان: در حال مذاکره با مقامات ایران برای حل مشکل مهاجران هستیم

پاسخ تلافی جویانه حزب الله به اسرائیل | شلیک ۴۰ موشک به شهر «الصفد»

حزب الله لبنان در واکنش به حملات جنایتکارانه امروز رژیم صهیونیستی به ضاحیه، با ۴۰ فروند موشک شهر الصفد و اطراف آن در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۲۵۸۵۴۱

به گزارش راهبرد معاصر، موج جدیدی از حملات موشکی از سمت لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی در حال انجام است.

منابع رسانه‌ای در واکنش به حملات ددمنشانه امروز رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان، از موج جدید حملات موشکی از خاک لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی و شنیده‌شدن صدای انفجار‌های متوالی در «صفد» و اطراف آن خبر دادند.

بر پایه این گزارش، همزمان با فعال شدن آژیر هشدار در الجلیل شمالی، شبکه ۱۲ عبری از اصابت ۴ موشک در شهر اشغالی صفد و حومه آن در منطقه اشغالی الجلیل شمالی در پی حملات موشکی و راکتی از خاک لبنان خبر داد.

این شبکه در ادامه سانسور شدید خبری مدعی شد که یک ساختمان در شهر صفد مورد اصابت حملات موشکی حزب الله قرار گرفته و چهار موشک نیز در حومه آن به نقاطی اصابت کرده است.

در همین راستا، المیادین از به صدا درآمدن آژیر هشدار در «کرمئیل» در شمال فلسطین اشغالی همزمان با موشکباران گسترده از سمت لبنان خبر داد.

از سوی دیگر، پایگاه عبری واللا از آماده باش و تشدید تدابیر امنیتی و افرایش آماده باش در یگان‌های هوایی و نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در هراس از پاسخ محور مقاومت خبر داد.

در واکنش به حملات امروز ارتش متجاوز صهیونیستی به ضاحیه جنوبی که به شهید و زخمی شده ده‌ها غیرنظامی انجامید، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای موشکباران منطقه الصفد در الجلیل شمالی را تایید کرد.

در بیانیه حزب آمده است که در پاسخ به بمباران وحشیانه شهرها، روستا‌ها و غیرنظامیان از سوی رژیم صهیونیستی و در دفاع از لبنان و مردم و حمایت از ملت فلسطین و مقاومتش شهر صفد را با انبوهی موشک هدف قرار دادیم.

حزب الله لبنان در بیانیه سوم خود از عملیات موشکباران موفقیت آمیز خود در حمله به یک شهرک دیگر در منطقه اشغالی الجلیل أعلی خبر داد.

در این بیانیه آمده است که رزمندگان مقاومت لبنان در حمایت از مردم پایدار غزه و در پشتیبانی از مقاومت شریف و قهرمان آن و در دفاع از لبنان و مردم آن، نیز در پاسخ به حملات بی امان این رژیم به شهرک‌ها، روستا‌ها و غیرنظامیان در لبنان امروز جمعه مورخه ۲۷/‏۰۹/‏۲۰۲۴‬ شهرک اشغالی کرمئیل را با انبوهی موشک هدف قرار دادیم./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار